Att känna sig själv är att veta var man kommer från... på ett ungefär!

På denna sida delar jag med mig av min släktforskningsresa, en resa som startade med ett julklappsprojekt 2005 till min farmor och farfar, och som sedan dess har fortsatt och vuxit till en passion. Här kommer att presenteras stort och smått, anekdoter blandat med nyupptäckt kunskap om mina släkt.

Ut quis sciat ubi sitis venire ad vos... Att känna sig själv är att veta var man kommer från... på ett ungefär!

måndag 11 juli 2011

Abonnemang, finemang

Idag har jag tecknat abonnemang hos SVAR, Svensk Arkivinformation, som är den källa som har flest kyrkböcker mm. digitaliserat på nätet. Idag är sista dagen för deras erbjudande om två månader till priset av en!

Skynda fynda, alla släktforskningsnördar därute! =)

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar